Zonnebloem TV commercial 2012, the making of

0
565

Zonder elkaar is iedereen alleen. Dat is de nieuwe campagne van de Zonnebloem die maandag 26 maart 2012 van start is gegaan. Neem een kijkje achter de schermen en bekijk de “making of”.

Zonnebloem TV commercial 2012, the making of

Met de campagne vraagt de Zonnebloem aandacht voor de betekenis van haar werk voor jong en oud fysiek beperkten die in een sociaal isolement dreigen te raken.

Het resultaat: Zonder elkaar is iedereen alleen
Zonder elkaar is iedereen alleen – Nationale Vereniging de Zonnebloem

Sociale samenhang
In een wereld die nog nooit zó connected was, is het probleem van eenzaamheid, paradoxaal genoeg, groter dan ooit. 30% van de volwassen Nederlandse bevolking voelt zich soms of vaak eenzaam. Sociaal zwakkeren, zoals mensen die door een handicap of ziekte niet zo makkelijk de deur uit kunnen, worden sneller geraakt.

Met een maatschappelijke helpende hand van 43.000 Zonnebloemvrijwilligers die optrekken met ruim 150.000 mensen zorgt de Zonnebloem voor sociale samenhang. Heel concreet én dichtbij.

Meer informatie
http://www.zonnebloem.nl