Winston Gerschtanowitz siert nieuw campagnebeeld Van Gils Parfums

Tv-presentator Winston Gerschtanowitz en Van Gils Parfums hebben hun samenwerking verlengd. Als ambassadeur voor Van Gils Parfums zal Winston de komende periode veelvuldig terug te zien zijn in een grootschalige mediacampagne waarin hij de twee geuren Van Gils Strictly for Men en Van Gils PUUR vertaalt naar beeld. Beide campagnebeelden zijn typisch Winston.

Perfecte match
De match tussen Van Gils en Winston is erg voor de hand liggend. De sympathieke presentator is namelijk sinds lange tijd een trouwe gebruiker van de parfums van Van Gils. “Ik vind het prachtig om deel uit te mogen maken van zo’n iconisch merk”, aldus een opgetogen Winston. Robin Isacson (CEO Van Gils Parfums) vindt op zijn beurt dat de stijlvolle, stoere en zeer charismatische Winston een ware verpersoonlijking van de Van Gils man is: “Winston is een geweldige ambassadeur voor het merk!”

In de spotlights

Van Gils Strictly for Men is dé geur voor de charismatische en zelfverzekerde man. Dit sensuele parfum weet je aandacht te grijpen met de frisheid van citroen, bergamot en verbena. Vervolgens word je verleid door de intense hartnoten tijm, koriander en “Queen of Spices” kardemom. Warme aroma’s ronden het geheel af en vervolmaken de geur van Van Gils Strictly for Men tot een kruidig en krachtig parfum.

Van Gils PUUR is een stoer en verleidelijk parfum dat op een sublieme wijze de essentie van mannelijkheid weet te vertalen. Van Gils PUUR combineert een vleugje citrus en aromaten met essentiële houten en musken. De zuiverheid en subtiele balans van deze ingrediënten stralen pure stijl en verfijning uit.

Over Van Gils Parfums
Van Gils Parfums, het enige parfummerk van Nederlandse bodem, staat al decennia garant voor stijlvolle, karakteristieke en verleidelijke geuren. Het kwalitatief hoogstaande label is opgericht in de jaren ’50, door Hermiel Van Gils, en vaart sindsdien een to-the-point, no nonsense -koers. De geuren van Van Gils hebben een modern en krachtig design, zonder hierbij aan karakter in te boeten. Kortom bij de parfums van het iconische merk Van Gils gaat het less is more-effect zeker op.

Van Gils Parfums heeft o.a. de bekende lijnen Strictly for Men, PUUR en Between Sheets. De parfums worden ontwikkeld en geproduceerd in Nederland en zijn verkrijgbaar bij parfumerieën en drogisterijen in binnen- en buitenland.

Verkrijgbaarheid
De Van Gils Strictly for Men lijn bestaat uit: Eau de Toilette (100ml, 50ml, 30ml & 100ml Refill), After Shave (100ml, 50ml, 30ml & 100ml Refill), Bath & Shower Gel, Deodorant (150ml aerosol, 75ml stick) en VG+ Age Protect Moisturiser (75ml).
De Van Gils PUURlijn bestaat uit: Eau de Toilette (75ml & 40ml), After Shave ( 75ml & 40ml), Shower Cream, Deodorant Stick (75ml), VG+ Anti-Perspirant Spray (150ml), VG+ Skin Moisturiser (50ml), VG+ Face Wash (75ml).

1 gedachte over “Winston Gerschtanowitz siert nieuw campagnebeeld Van Gils Parfums”

Laat een antwoord achter aan hb Antwoord annuleren