Skechers tekent wereldwijd een Shape-Ups samenwerking met Brooke Burke

0
29238

SKECHERS is een leider op het gebied van footwear en het nummer 2 footwear merk in de United States (1). SKECHERS kondigde een samenwerking aan die voortduurt tot in 2011. TV personality Brooke Burke blijft fit op Shape-ups!

Een wereldwijd fenomeen! De gepatenteerde SKECHERS Shape-ups fitness footwear lijn met een wijde reeks aan stijlen en gespecialiseerde technieken is perfect voor Brooke´s drukke levensstijl. Met deze nieuwe samenwerking geeft Brooke Burke gezicht aan de wereldwijde campagne voor Shape-ups via print, televisie, online en outdoor.

“Ik ben altijd een fan geweest van SKECHERS schoenen, maar belangrijker nog zijn mijn fantastische ervaringen met SKECHERS, van modellenwerk tot aan charity projecten” zei Burke, die een lange historie heeft met SKECHERS — Ze werkte als een SKECHERS model in 1995 en keerde in 2009 terug naar SKECHERS voor de charity campagne “Nothing Compares to Family”. “Als een drukke carriere moeder is het lastig om tijd te vinden om in vorm en fit te blijven, maar Shape-ups maken het makkelijk. Ik kan het verschil al merken!”

“We zijn gek op Brooke en zijn enthousiast over deze mogelijkheid om met haar te werken voor onze nieuwe wereldwijde Shape-ups campagne,” , vertelde Michael Greenberg, president of SKECHERS. “Brooke is niet alleen een groot talent en een grote persoonlijkheid die er altijd fantastisch uitziet, ze is ook een inspiratiebron voor vrouwen door haar balans tussen carriere, gezinsleven en ontspanning. Dit maakt haar de vrouw om ons familie-vriendelijke merk een gezicht te geven.”

Met meer dan 2 miljoen Twitter followers is Burke een betrouwbare bron voor moeders uit de hele wereld. Ze deelt haar passie als een moeder in de wereld met een nog te verschijnen boek, The Naked Mom, een populaire website, ModernMom.com en BabooshBaby – een speciale lijn voor aanstaande moeders.

Shape-ups, met gepatenteerde technologie, van SKECHERS is een innovatieve fitness tool, ontworpen om gewichtsverlies te stimuleren, spieren te versterken en verstevigen en de houding te verbeteren. Shape-ups bevatten een unieke zachte ResamaxTM kinetic wedge en een ronde zool, welke het lopen op zacht zand stimuleert. Deze zorgen voor een natuurlijke instabiliteit welke de drager dwingt meer energie te verbruiken met elke stap. Voor verkooppunten kun je terecht op www.nl.skechers.com

Brooke Burke is niet de eerste celebrity van SKECHERS. Britney Spears, Christina Aguilera, Carrie Underwood, Ashley Simpson, Robert Downey Jr., Rob Lowe en Rick Fox gingen haar voor. Onlangs tekende SKECHERS ook al een Shape-ups campagne met Joe Montana, Karl Malone, fitness expert Denise Austin en Kim Kardashian.

SKECHERS USA, Inc., houdt hoofdkwartier in Manhattan Beach, California, ontwerpt, ontwikkeld en zet een brede range van Schoenen voor heren, dames en kinderen onder de naam SKECHERS neer. SKECHERS footwear is verkrijgbaar in de United States via het retailkanaal, SKECHERS retail stores en de webshop, in meer dan 100 landen en territoria door de hele wereld.

(1) Sporting Goods Intelligence, June 21, 2010