Oogziekenhuis heeft haar eigen Monopoly-spel

1
675

Met de komst van internet bleven de bordspellen steeds meer in de kast liggen. Gezellig samenzijn verdween steeds vaker onder een dikke laag stof en er werd minder gepraat over de dingen die op het werk of op school hadden plaatsgevonden. Het Oogziekenhuis Rotterdam haalt echter de oude vervlogen tijden van weleer weer tevoorschijn met de ontwikkeling van een eigen Monopoly-spel, een speciale Oogziekenhuis-variant van het wereldberoemde gezelschapsspel. Altijd al eens ziekenhuisdirecteur willen zijn? Maak kennis met diverse subspecialismen in de oogheelkunde, probeer ze in handen te krijgen, zet diverse poliklinieken op en bestuur als winnaar van het spel uiteindelijk je eigen Oogziekenhuis.

Bordspel: belangrijk onderdeel van de totale communicatiemiddelenmix
Het Oogziekenhuis werkt aan de versterking van het merk, de ontwikkeling van het Monopoly spel draagt daar aan bij. Op een speelse manier wordt de merkbekendheid bevorderd. Het speciale Oogziekenhuis-Monopoly-spel is primair een leuk spel, maar geeft de spelers tevens inzicht in de oogheelkunde en laat zien waar je als moderne ziekenhuisdirecteur allemaal mee te maken krijgt.

Vorig artikelMinder zorgen dankzij GPS voor mensen met dementie
Volgend artikelHelp de dokter verzuipt!
Als het enige zelfstandige oogziekenhuis van Nederland fungeert Het Oogziekenhuis Rotterdam als topzorginstituut voor oogheelkundige zorg. Het Oogziekenhuis Rotterdam is een ‘Center of Excellence’, wat inhoudt dat zorg, opleiding en research volgens de criteria zijn van de American Association of Eye and Ear Hospitals. Jaarlijks worden ruim 15.000 operaties uitgevoerd en 150.000 patiënten poliklinisch gezien. Klantgerichtheid, dagbehandelingen, eigentijdse huisvesting, efficiënte bedrijfsvoering en uiteraard een innovatief personeelsbeleid zijn voor Het Oogziekenhuis kritische succesfactoren.