In het American Hotel in Amsterdam zijn gisteravond voor de vijfentwintigste keer de Astir Awards uitgereikt door de Vereniging van Cosmeticajournalisten. Speciaal voor deze jubileumuitreiking werden drie producten bekroond met de titel: All Time Classic.
Om überhaupt in aanmerking te komen voor de prestigieuze titel All Time Classic dienden producten al meer dan vijfentwintig jaar succesvol op de markt te zijn. De vereniging ontving vele prachtige inzendingen, waardoor een keuze naar eigen zeggen haast onmogelijk leek. Uiteindelijk mochten drie producten de stijlvolle ‘All Time Classic Award’ in ontvangst nemen, waaronder dus het welbekende blauwe blik NIVEA Crème. L’Oréal Paris Elnett Satin Hairspray en Chanel nr 5 parfum waren de overige winnaars.
Over de Astir Awards 2009
Tijdens een glamoureuze uitreiking in het American Hotel werden door Patricia Paay en dochter Christina voor de vijfentwintigste keer de Astir Awards uitgereikt, de jaarlijkse persprijzen van de Vereniging van Cosmeticajournalisten. De prijzen worden toegekend aan innoverende en opvallende cosmeticaproducten die in het afgelopen jaar op de markt zijn gekomen. De Astir Awards zijn een begrip in de Nederlandse cosmeticabranche en de felbegeerde trofeeën krijgen erkenning en waardering tot ver over de grenzen. Speciaal voor het vijfentwintig jarig bestaan van de Astir Awards en de Vereniging voor Cosmeticajournalisten (VCJ) zijn twee categorieën toegevoegd: de nichecategorie en de All Time Classic. De VCJ reikte dit keer in totaal zestien Astirs uit: zeven in het luxe segment, zeven in de mass market en twee speciale jubileumawards.
Over Beiersdorf
Beiersdorf ontwikkelt innovatieve en kwalitatief hoogwaardige A-merken op het gebied van huidverzorging die inspelen op de wensen van de consument. Aan de basis van dit succes liggen kwaliteitsmerken zoals NIVEA en Eucerin, meer dan 120 jaar ervaring in onderzoek en ontwikkeling, en een sterke internationale positie. Wereldwijd werken dagelijks 22.000 mensen in ruim 150 landen met grote inzet aan het ontwikkelen van deze producten. Beiersdorf Nederland is met circa 80 mensen verantwoordelijk voor de verkoop en marketing van de merken verkocht in drogisterijen, supermarkten en apotheken. Daarbij gaat de aandacht voortdurend uit naar betrouwbare kwaliteit en een aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding. Voor meer informatie, kijk op www.beiersdorf.nl.