Marc Lubach Ambassadeur Publique van Keune

0
771

Keune Haircosmetics heeft beautyexpert Marc Lubach (31) verwelkomd als Ambassadeur Publique Keune. Marc Lubach is onder meer bekend van de door Keune gesponsorde televisieprogramma’s Look of Love en Koffietijd. Marc Lubach gaat Keune vertegenwoordigen op televisie, in de bladen en op verschillende grote evenementen.

Marc Lubach Ambassadeur Publique van Keune

De stijl van Marc Lubach wordt gekenmerkt door elegantie en glamour. Keune heeft voor de getalenteerde en upcoming Marc gekozen, omdat hij uitstekend past bij het merk. Als Ambassadeur Publique van Keune zal Marc de kwaliteit van kappersproducten bij de consument onder de aandacht gaan brengen. Dit voorjaar zal Marc als hairstylist van Keune te zien zijn in een mediacampagne in de glossy magazines. Keune en fashion zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en daarom gaat Keune dit jaar samenwerken met verschillende fashion-designers. Marc zal namens Keune de fashionable hairstyling op de catwalk gaan verzorgen. Daarnaast is Marc Lubach wekelijks te zien in de door Keune gesponsorde metamorfoses in Koffietijd.

Keune Haircosmetics wil het komende jaar de bekendheid van de kapper als specialist in haarverzorging bij het grote publiek meer bekendheid te geven.

Over Marc Lubach

Na de Kappersacademie heeft Marc bij verschillende topkappers in Amsterdam gewerkt. Ambitieus en creatief als hij is wint Marc in 2000 al de titel ‘Best Young Talent’ bij de Coiffure Awards. In het laatste jaar van zijn kappersopleiding komt hij in aanraking met make-up en styling en raakt hierdoor gefascineerd. Zijn ambitie is eindeloos en zijn kwaliteiten brengen hem vele opdrachten. Marc werkt voor gerenommeerde bladen als Talkies, Beau Monde en vele andere glossy magazines. Marc heeft een column in Talkies magazine en schrijft daarin over beautythema’s. Daarnaast is Marc regelmatig chef de cabine geweest bij modeshows van Nederlandse couturiers. Vele bekende Nederlanders behoren tot de clientèle van Marc Lubach. Marc is sociaal betrokken en zet zich geheel belangeloos in voor de stichting Viva La Donna, waar hij workshops geeft aan vrouwen met kanker.