Hoe ziet jouw 2011 eruit? De laatste week van december is bij uitstek het moment om na te denken over je goede voornemens voor het nieuwe jaar. Om wensend Nederland een steuntje in de rug te geven helpt ASR Verzekering een aantal goede voornemens te verwezenlijken. Via www.asrverzekeringen.nl kan iedereen zijn of haar eigen goede voornemen voor 2011 achterlaten. De meest originele inzendingen maken kans op hulp van bijvoorbeeld een weddingplanner of een stoppen-met-roken-coach.
De campagne ‘Jouw 2011’ loopt vanaf maandag 27 december 2010 tot en met zondag 16 januari 2011. De website van ASR Verzekeringen is gedurende deze periode veranderd in een sterrenhemel van goede voornemens. Naast eigen ideeën kan ook worden gekozen uit drie door ASR Verzekeringen geselecteerde levensveranderende momenten: trouwen, stoppen met roken en je eerste bedrijf starten. De inzenders maken kans op een weddingplanner, een stoppen-met-roken-coach en een visual designer voor het ontwerpen van je bedrijfslogo. Welke hulp de meest originele inzending van het eigen voornemen krijgt, is afhankelijk van de wens.
Vrienden als graadmeter
Om erachter te komen hoe groot de slagingskans van het voornemen is, kunnen de deelnemers hun doel voor 2011 delen met vrienden via mail, Twitter, Facebook en Hyves. Op basis van een sterrenmeter van één tot en met vijf sterren kunnen deze vrienden aangeven hoe groot ze de kans achten dat hun vriend het voornemen gaat waarmaken. Het resultaat is zichtbaar bij de eigen persoonlijke ster op de actiesite van ASR Verzekeringen.
“Met de campagne willen we laten zien dat ASR Verzekeringen ook in 2011 klaarstaat voor iedereen,” aldus Boudewijn van Uden, directeur Marketing & Verkoop bij ASR Verzekeringen. “Voornemens verschillen per persoon, iedereen kan daar dus op zijn of haar eigen manier wel wat hulp bij gebruiken.”