Hotelprijzen 2012 drastisch omlaag

0
574

HotelSpecials.nl organiseert voor de 4e keer op rij HotelWeek. Voor 25 euro per persoon per nacht inclusief ontbijt is het al mogelijk om in een luxe 4-sterrenhotel te overnachten. Zeker aankomende editie zijn de hotelprijzen aantrekkelijk. Zo publiceerde ING in oktober 2011 dat voor je voor 2 hotelovernachtingen in Brussel tegenwoordig rond de 115 euro neerlegt. Voor Berlijn is dit zelfs meer dan 150 euro. Het is dus voordeliger om van 8 t/m 15 november 2011 op HotelWeek.nl een hotel in een van deze bestemmingen te boeken.

Nieuw tijdens HotelWeek
Luxe hotels die normaal gesproken buiten het budget vallen worden nu voor iedereen toegankelijk. De hotelactie die 4-sterrenhotels voor 25 euro en 5-sterrenhotels voor 35 euro aanbiedt, doet er dit jaar een schepje bovenop. Nieuw zijn de luxe VIP-arrangementen vanaf 50 euro per persoon per nacht, met extra’s als een 3-gangendiner, late check-out en gratis fietshuur. Het aanbod was met ruim 200 hotels in steden als Düsseldorf, Amsterdam en Brussel overigens nog nooit zo groot.

Januari ideale verblijfsperiode
Na de kerstdagen en Oud & Nieuw breekt een rustige tijd aan voor de toeristische sector. De prijsbewuste consument kan daarom zeer scherp geprijsde hotelovernachtingen boeken voor de maand januari. HotelSpecials.nl heeft voor deze komkommertijd HotelWeek in het leven geroepen. Met de boekingssite HotelWeek.nl biedt zij luxe overnachtingen in 4- en 5-sterrenhotels voor bodemprijzen. Voor de consument komt de overnachtingsperiode ook als geroepen, direct na de drukke feestdagen.

Boeken en overnachten
De boekingsperiode van HotelWeek 2012 duurt van dinsdag 8 november 9.00 uur t/m dinsdag 15 november 18.00 uur. De overnachtingen vinden plaats in de 1e week van januari 2012 en het weekend van 13 t/m 15 januari 2012. Er is voor het eerst een extra lange overnachtingsperiode mogelijk doordat er aan deze editie een bonusweekend is toegevoegd.

Partners
HotelWeek 2012 is een initiatief van HotelSpecials.nl en wordt mede mogelijk gemaakt door De Telegraaf, 100% NL en Square Melon.