HappyDrinks.nl – plezier maken zonder alcohol

Lekker drinken en lol hebben zonder alcohol. Dat is de missie van de Happy Drinks van het Trimbos-instituut en Pierre Wind. Om alcoholvrij spannender te maken ontwierp Wind alcoholvrije dranken met een kick en speciale twist, zoals Boswandeling 2.0, Pink Paradise of The Battery.

Happy Drinks zijn ontworpen als alternatief voor alcohol op festivals, schoolfeesten en in het uitgaanscircuit. Op 22 juni 2011 is de officiële launch van Happy Drinks. Vanaf deze datum kun je de Happy Drinks op de meest rare plaatsen tegenkomen. Be aware….

Happy Drinks van Pierre Wind bij 3FM Pinkpop 2011

Pierre Wind: “Alle Happy Drinks hebben een bijzondere kick. Die kick maakt dat ze een serieuze concurrent voor alcohol zijn”. Happy Drinks als Seks op de fiets, Danger of KomKommie hebben ingrediënten als spaanse peper, koriander, appelazijn of chilisiroop. De recepten worden gratis ter beschikking gesteld aan de horeca, festivalorganisatoren en scholen. Wind: “Happy Drinks is een heel nieuwe productcategorie. Het is geen alcohol en geen fris, het is alcoholvrij met een kick. Het is precies wat ik al jaren mis in het aanbod van de horeca. Een slimme ondernemer weet met Happy Drinks nieuwe markten aan te boren en kan er ook nog een aardige cent aan verdienen.”

Landelijke en regionale uitrol
Festivals of grote evenementen kunnen deze zomer de Happy Drinks bar met een speciaal door Pierre Wind opgeleide crew boeken. Tijdens Pinkpop zijn de Happy Drinks voor het eerst massaal geschonken. Ze waren een groot succes; in drie dagen gingen er 10.000 over het barblad.

Voor regionale GGD-en verslavingszorginstellingen zijn veertig kleinere mobiele bars ontworpen die ingezet kunnen worden op plaatsen waar jongeren tussen de 16 en 18 jaar uitgaan en feest vieren. De mobiele barretjes worden ook ingezet om ouders en jongeren te informeren over ‘geen alcohol onder de zestien’.

Happydrinks.nl
Op 22 juni wordt tevens de site happydrinks.nl gelanceerd, waar alle Happy Drink recepten van Pierre Wind zijn te downloaden, net als allerlei materialen voor de horeca of feestcommissies van schoolfeesten die aan de slag willen met Happy Drinks.

‘Happy Drinks maakt deel uit van de jongerencampagne weerbaarheid en drinken, roken, blowen ‘Meer lol met self control‘. Deze campagne voert het Trimbos-instituut in 2011 samen met STIVORO uit en loopt van 17 mei tot en met het eind van het jaar; 22 juni start het tweede campagnedeel gericht op Happy Drinks.’

Plaats een reactie