Bierbrouwer Grolsch brengt Italiaans stijlicoon Peroni op de Nederlandse markt

1
955

De Nederlandse consument kan vanaf nu ook kiezen voor een biermerk met Italiaanse stijl en allure! Met ingang van 1 april brengt bierbrouwer Grolsch Peroni Nastro Azzurro op de Nederlandse markt. Grolsch gaat alle distributie- marketing- en verkoopactiviteiten voor Nederland op zich nemen. Peroni Nastro Azzurro is – net als Grolsch – een van de grote internationale biermerken van SABMiller. Steeds meer consumenten willen vaker nieuwe merken en belevingen proberen. Met dit Italiaanse bier willen Grolsch en SABMiller de consument een onderscheidend en stijlvol alternatief bieden binnen het huidige bieraanbod in Nederland.

Italiaanse stijl in een fles
Peroni Nastro Azzurro is een verfrissend bier met een onmiskenbaar vleugje Italiaanse stijl. Dit kwaliteitsbier wordt met Italiaans vakmanschap, passie, flair en oog voor detail al sinds 1963 volgens origineel recept in Italië gebrouwen. Daarbij wordt gebruik gemaakt van ingrediënten van de hoogste kwaliteit: de edelste voorjaarsgerst en een unieke mix van Italiaanse maïs, mout en hop. Peroni heeft een alcoholpercentage van 5,1%, is licht sprankelend en vol van smaak. Het merk is door de elegante presentatie een echt stijlicoon.

Verkrijgbaarheid

Peroni Nastro Azzurro wordt geïmporteerd vanuit Italië en zal zeer selectief worden gedistribueerd in Nederland. Dit Italiaanse bier zal uitsluitend te verkrijgen zijn in 33 cl fles bij stijlvolle Italiaanse restaurants, in trendy bars en clubs, en bij vooraanstaande traiteurs en delicatessenzaken.

Venuez 2010
Peroni Nastro Azzurro zal zich onder meer tijdens Venuez 2010 presenteren aan de Nederlandse markt. Dit Hospitality & Style Event vindt vandaag en morgen (13 en 14 april) plaats in de Cruise Terminal in Rotterdam.

1 REACTIE