Donald Duck voor zakenmensen

Hoe werkt Het Nieuwe Werken? Dat lees je in een nieuwe zakelijke uitgave van Donald Duck die donderdag 30 augustus 2012 is uitgebracht. Organisaties kunnen het boek aanbieden aan hun werknemers om zo de voordelen van flexibel werken toe te lichten en het bespreekbaar te maken. Donald Duck zorgt voor een vrolijke en luchtige noot.

Het boek Het Nieuwe Werken (HNW) begeleidt werknemers bij dit belangrijke veranderingsproces. Wat houdt tijd- en plaatsonafhankelijk werken precies in? Wat betekent dat in de praktijk? Welke afspraken moet je met elkaar maken? Welke kansen biedt het, maar ook welke valkuilen zijn er? Het boek behandelt het allemaal en is bedoeld om het gesprek op de werkvloer op een positieve manier te openen.

Praktisch en komisch
In Het Nieuwe Werken zet Donald Duck de voordelen van flexibel werken op een rijtje. Daarnaast geeft het boek praktische tips die je in je dagelijks werk kunt toepassen. De grappige illustraties en een stripverhaal waarin Donald Duck zijn oom Dagobert van Het Nieuwe Werken probeert te overtuigen, maken het tot een vrolijke en luchtige uitgave.

Tweede zakelijke uitgave
Het is niet voor het eerst dat Donald Duck de zakelijke markt betreedt. In de vorige uitgave – De Zwakke Schakel – stond het veilig omgaan met digitale informatie binnen organisaties centraal. Diverse organisaties gebruiken het boek om medewerkers te informeren over dit onderwerp. De eend die zelf vaak liever lui dan moe is, heeft nu voor de tweede keer succes op de werkvloer.

Suzan Schouten, Uitgever Kids & Teens Sanoma Media: “Wij zijn heel trots op deze tweede zakelijke uitgave. Nog voor het van de persen rolde had het concept al succes op de markt: ING heeft de primeur en gaat het boek gebruiken om haar organisatie voor te bereiden en te ondersteunen bij dit veranderingsproces.”

Plaats een reactie